Thursday, September 9th 2010, 2:42pm UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

Xtra

Stalknecht

Date of registration: May 19th 2009

41

Thursday, February 4th 2010, 2:48pm

gilde invite

Kan ik anders mijn geld van de bloedstenen niet terug krijgen? Dan ga ik een spel spelen wat wel leuk is. Want doordat ik geen nieuwe leden in mijn gilde kan nemen is het hele spel naar de knoppen. De lol is er echt vanaf voor mij. Ik heb al maanden lang erover gezeurd,maar tot op heden nog niets gemerkt van verbetering. Dus ik eis mijn geld terug. En dat is mijn goed recht denk ik. Een spel waarvoor betaald wordt dient te werken zoals het hoort te werken. En niet voor de helft.
Waar moet ik zijn om geld terug te vragen? Wie kan dat zeggen?
  • Go to the top of the page

Helium

Halgan

Date of registration: Dec 19th 2008

Occupation: Student

42

Friday, February 5th 2010, 2:16pm

Je krijgt je geld niet terug :) Dat is ergens een regel. Gameforge is tot niets verplicht en op het moment dat jij bloedstenen gekocht hebt, was je geld weg.

Dus of verder spelen of ophouden, in beide gevallen zul je geen geld zien, je hebt met gameforge nooit afgesproken dat het spel moet werken. Alleen dat rechts boven een getalletje groter werd nadat je hun geld hebt gegeven :p

frankh99

Je bent wel Werring's slaafje Frank..

Date of registration: Apr 13th 2009

43

Saturday, February 6th 2010, 3:01am

Volgens de AGV waarmee je akkoord bent gegaan zal je inderdaad geen geld terugkrijgen. GameForge is verplicht ervoor te zorgen dat de opties waar betaald voor wordt zullen werken, als dat niet werkt sta je in je recht geld te claimen. De overige opties die geen invloed hebben op het gene waar je voor betaald zoals deze gilde kwestie heeft GF geen verplichting voor dat dit correct werkt.
Board mod Vragen of opmerkingen? Mail

Dank voor de sign dracony

chainzor

Banned indefinitely

Banned Banned Banned Banned

Date of registration: Feb 16th 2010

44

Tuesday, February 16th 2010, 7:40am

KANSLOOS!!!

..

This post has been edited 1 times, last edit by "chainzor" (Feb 17th 2010, 11:18am)

Helium

Halgan

45

Tuesday, February 16th 2010, 2:59pm

RE: KANSLOOS!!!

Ik vind het echt Kansloos van je frank!..
ik bedoel je kan al met geld betalen voor bloed stenen..
voor dat je mensen geld afhandig gaat maken moet je er wel voor zorgen dat het spel het doet....
ik zie dat er in maart 09 al gepost is hiervoor..
als mensen betalen voor deze game willen ze er ook wat voor terug..
nogmaals KANSLOOS!!!!!!!! dat je het spel online hebt gezet met zoveel bugs er in echt waar.
geen respect...

Lol ik ben absoluut geen fan meer van Gameforge, maar posts zoals deze zijn altijd weer grappig.

Punt 1. Frank heeft het spel niet gemaakt, volgens mij speelt hij niet eens. Dus wtf waar kom je mee xD ? Hij is een board moderator meer niet.

Punt 2. Gameforge heeft nooit gegarandeerd dat het spel op een bepaald manier zou werken of niet. Je koopt bloedstenen ja of nee. Daarvoor wordt de teller die je BS bijhoud omhoog gezet en dat was het. MEER heeft gameforge nooit beloofd. Je betaalt dus niet voor het game, alleen voor de bloedstenen.

Punt 3. Kansloos? Misschien praat ik te veel duits en ben ik het nederlands niet meer machtig, maar zoals ik het zie past het woord kansloos op geen enkele manier bij wat je probeert te zeggen xD

Dus, wat je zegt over de problemen met tanoth; helemaal mee eens. Slecht beleid van Gameforge! Maar je hele post is gewoon belachelijk, of moet ik zeggen kansloos xD ?

Groetjes :D

chainzor

Banned indefinitely

46

Wednesday, February 17th 2010, 11:24am

Hej gast,
xD
doe niet alsof je oppermachtig bent,.
tgaat niet om de manier waarop het gebracht word maar de inhoud.(kbedoel jij snapt toch ook wel wat ik probeer te zeggen. al geef ik toe dat het erg kinderachtig klinkt ^^ )

Kbedoel het kan toch niet dat het 1 jaar duurt voor n bug.xD
volgens mij zitten er zoveel bugs in dat ik ze bijna mag aanklagen dat ze geld vragen voor bloedstenen xD..

En over dat kansloos...
t klopt wel.. kansloos betekend geen kans of tewel Pathetic zielig.. dat ze gewoon blijven zeggen (ja we gaan het fixen).
356 dagen later dat het er nog in zit. dat bedoel ik ^^..
Maarja. kbedoel tzijn wel slimme lui geld aftroggelen van allemaal mensen..
en verder gewoon niks doenxD!.
Slapend geld verdienen toch xD..?
Nvm.
Heuj LaterxD!

bloemkolen

Board Moderator

Date of registration: Sep 15th 2009

47

Wednesday, February 17th 2010, 11:28am

jongens, even stoppen met het over en weer geflame.

Ja de bug zit erin, en ja er word aan gewerkt, het schijnt alleen een behoorlijk hardnekkig iets te zijn.

vanaf nu even op de vriendelijke manier verder graag.

chainzor

Banned indefinitely

48

Wednesday, February 17th 2010, 11:50am

Geen probleem ^^..
kwilde gwoon mn point proofe xD
tja..
ik kan nog wel ff wachten met die bug..
alleen jullie laten ons er volledig buiten..
hoelang het nog gaat duuren..
of jullie denkdn dat het ooit gefixed zal worden?

ik vind dat je je spelers best wat meer met het spel mag betrekkentoch?
of mogen wij de status van de bug niet weten..
of weet je het zelf ook niet :P.
maakt ook niet uit :P.
suc6 ermee ;).
en helium xD?
friends? :thumbsup: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
greetz

bloemkolen

Board Moderator

Date of registration: Sep 15th 2009

49

Wednesday, February 17th 2010, 1:31pm

Geen probleem ^^..
kwilde gwoon mn point proofe xD
tja..
ik kan nog wel ff wachten met die bug..
alleen jullie laten ons er volledig buiten..
hoelang het nog gaat duuren..
of jullie denkdn dat het ooit gefixed zal worden?

ik vind dat je je spelers best wat meer met het spel mag betrekkentoch?
of mogen wij de status van de bug niet weten..
of weet je het zelf ook niet :P.
maakt ook niet uit :P.
suc6 ermee ;).
en helium xD?
friends? :thumbsup: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
greetz
ik kan er niet al te ver op ingaan, maar op het moment weten jullie er net zo veel van af als ik :S

Date of registration: May 26th 2009

50

Wednesday, February 17th 2010, 7:17pm

ben ik f blij dat jij niet 1 van de programmeurs bent bloemkolen
dat zou zelfs mij nog ziek maken whahahahaha

en verder wil ik nog ff zeggen;
idd je kan op dit moment geen orde joinen
NOU EN ??
gaat het er in dit spel om dat je bij een orde moet horen of om het slachten/geslacht te worden ?
en als frank en bloemkolen er niks van af zeggen te weten dan geloof ik dat

dus lieve mensjes en aanverwante artikelen heb nou gewoon geduld

en nou weer HAKKUUUUUUUUUUUUH

PS; ga eens verder met tellen zou ik zeggen

Helium

Halgan

51

Wednesday, February 17th 2010, 7:56pm

@ chainzor

Slimme lui zijn het indd. Mensen betalen voor bloedstenen, omdat ze Tanoth blijkbaar toch nog leuk vinden. Ze hoeven er nauwelijks moeite in te steken en alles wat ze doen blijft lekker legaal. Geld voor niks doen, fantastisch plan!
Zoals ik nu al vaker gezegd heb, het enige wat GF doet is SUPER asociaal zijn. Illegaal is het echter niet, dus je geld zul je ook nooit terug krijgen.

@ bloemkolen

Ik vind het maar een beetje zwak van je dat je zegt "Er wordt aan gewerkt". Dat is namelijk helemaal niet meer waar. De bugs zo zullen nooit meer gefixt worden het enige wat er MISSCHIEN gaat komen is gewoon een hele nieuwe versie van het spel waar alles dan... hopelijk gaat werken. En ja natuurlijk duurt een heel spel nieuw maken bij verre langer dan ff een bug fixen.

@Ikzeidegek

Zonder gilde vind ik het spel toch vrij waardeloos hoor. Het krijgt toch maar eens even TWEE keer zo veel exp als je in een goede gilde zit.

frankh99

Je bent wel Werring's slaafje Frank..

Date of registration: Apr 13th 2009

52

Thursday, February 25th 2010, 1:55pm

@ bloemkolen

Ik vind het maar een beetje zwak van je dat je zegt "Er wordt aan gewerkt". Dat is namelijk helemaal niet meer waar. De bugs zo zullen nooit meer gefixt worden het enige wat er MISSCHIEN gaat komen is gewoon een hele nieuwe versie van het spel waar alles dan... hopelijk gaat werken. En ja natuurlijk duurt een heel spel nieuw maken bij verre langer dan ff een bug fixen.

Als je een helee nieuwe versie aan het maken bent ben je dus ook bezig met het oplossen van deze bugs. De bugs zullen dus wel degelijk opgelost worden, er zal echter van jullie allen nog geduld gevraagd worden. Wij hadden het zoals al eerder gezegd ook graag anders gezien. Maar we kunnen zoals jullie allen weten niet meer doen dan wachten tot de problemen opgelost worden. Zodra er nieuws is zal dit uiteraard met jullie allen gedeeld worden.
Board mod Vragen of opmerkingen? Mail

Dank voor de sign dracony

Xtra

Stalknecht

Date of registration: May 19th 2009

53

Tuesday, April 20th 2010, 6:07pm

Hoi even nog een technische vraag van mijn kant. Ik weet dat (al maanden) de invite niet werkt. Ik ben er maar over opgehouden te zeuren, wat niet wegneemt dat het irritant is. Maar wat ik nu ineens meemaak snap ik werkelijk niets van ... de gilde Belgian Team heeft sinds van de week ineens (minstens) 4 nieuwe leden erbij... Ik win ineens de gevechten niet meer.

Nu is de grote vraag... WERKT de INVITE weer? of is er iets anders aan de hand. Want als ik invite komt er nergens een meding dat ik dat heb gedaan.

Ik snap er dus niets meer van nu en hoop op uitleg hier.

Belgian team heeft dus ineens WEL nieuwe leden erbij. Ook 1 die al heel lang bij mij erbij wou maar wat niet kon vanwege de onoplosbare bug.

nouja, ik hoop op uitleg.

Helium

Halgan

54

Thursday, April 22nd 2010, 11:05am

Dit vind ik interessant :o

EDIT:

Oke... ik heb er eens goed over ... naja laten we zeggen nagedacht xD Iemand heeft hier ooit met een of ander tool tanoth naar het nederlands vertaalt. Daaruit is zeker een of ander xml bestandje gekomen en die heeft GF gekregen om hem op de server te zetten. Als een van de mods of go's er hier nu eens voor zorgt dat hij/zij dat bestand krijgt kunnen we gewoon nakijken wat het juiste commando is om uit te nodigen.

Of... Belgian Team moet ons zeggen wat het juiste commando is x)

This post has been edited 1 times, last edit by "Helium" (Apr 22nd 2010, 1:45pm)

Terror_T

Stalknecht

Date of registration: Jul 5th 2010

55

Tuesday, July 6th 2010, 12:04am

En... is het al bekend hoe de Invite nu moet?
Want Belgian Tean is niet de enige die nieuwe leden werft!

Dus als iemand zo vriendelijk, maar bovendien zo eerlijk/sportief zou willen zijn om die informatie te delen....
dat zou heel fijn zijn. :)

Date of registration: Mar 22nd 2010

56

Sunday, July 18th 2010, 10:01pm

Het is een kwestie van vaak genoeg te proberen,
ons (het team )is het alleszins al een paar keer gelukt.

Tot de bugfix lijkt me dat de enige optie.

Greetz