hoi hoi ik heb nu toch zoiets vreemds
sinds ik lvl 60 ben geworden zie ik nog maar een paar items bij de handelaar en de alchemist
dit lijkt me niet normaal maar aangezien ik nooit eerder lvl 60 was in dit spel weet ik het dus niet zeker
kan iemand me hier meer duidelijkheid in verschaffen ??
wat je bij de handelaar en alchemist ziet ligt ook aan je leven (in het begin kom je vooral leren kappen en kleine bijltjes tegen) naar mate je een hoger level krijgt komen er ook andere dingen, en verdwijnen de lagere items.
tegen de tijd dat je lvl 100 ofzo hebt zullen er weer volledig andere dingen zien.
bij GF weten ze dus wat er mis gaat en zijn ze hier wsl al mee bezig te fixen
hopelijk wordt het dus snel aangepast en hebben jullie er geen te grote nadelen van
groetjes Steffie
made by Little Angel
vragen, opmerkingen, verzoekjes? mail me => Steffie@Tanoth.nl nu ook verkrijgbaar in smod-versie (inclusief zweepje)
nee dat gaat over de items die je al hebt of die je NPC's hebben lieverds
ik bedoel te zeggen dat ik bij de handelaar en alchemist bijna niks meer aangeboden krijg
Zoals hun het hier verklaren gaat het erover dat de image server niet goed werkt. In dat geval kun je zowel de plaatjes van de items niet zien die je al hebt, maar vooral niet de plaatjes van nieuwe items bij de handelaar omdat deze niet van de server gedownload kunnen worden. Dat alles omdat de plaatjes zogenaamd van de image.legend.de server worden gedownload vreemd genoeg heb ik hier geen last van. Het lijkt me sterk dat het voor mij wel en voor andere niet kan werken, als we toch allemaal hetzelfde spel spelen....